Documenten

zwart op wit

Juridische zaken zijn bij Forum Juridica maatwerk. Het laten opstellen en updaten van de kleine lettertjes is een ongeliefde bezigheid van vele ondernemers. Een succesvol bedrijf valt of staat met een goed juridisch fundament. Kan jij wat hulp gebruiken om de kleine lettertjes van jouw organisatie op te laten stellen of om ze naar een aantal jaar op te frissen? Wij helpen onder andere ondernemer met het opstellen van maatwerk: Algemene Voorwaarden, Privacy Statement, Verwerkersovereenkomsten, Overeenkomsten van opdracht, Raamovereenkomsten, Arbeidsovereenkomsten, Behandelovereenkomsten, Huurovereenkomsten, Vaststellingsovereenkomsten en Fusie of splitsing overeenkomsten.

Meer weten over onze maatwerk pakketten neem contact met ons op!

Klaar om je afspraken professioneel vast te leggen?

Door met passende juridische documenten te werken creër je een stabiele basis voor je bedrijf, straal je professionaliteit uit en zorg je voor rust.

2

Voorwaarden & privacy

Wat kunnen jouw klanten verwachten? Welke producten en/of service kan u ze bieden en welke regels hanteert u? Hoe gaat u om met de gegevens van uw klanten? Welke gegevens verwerkt u en waarom? Door met algemene voorwaarden en een privacy statement te werken die echt bij uw bedrijf passen kan u onder ander de verwachtingen van uw klant managen.

3

contracten

Juridische documenten zijn bij Forum Juridica maatwerk. Heeft u als ondernemer de behoefte om uw bedrijf te profileren door o.a. uw afspraken professioneel vast te leggen? Dan bent u bij Forum Juridica bij het juiste adres!

 

4

CONTROLE

Wat betreft de controle van juridische documenten gelden geen standaard prijzen. Indien u uw document(en) door ons wil controleren zullen wij voorafgaand aan de controle een indicatie prijs afgeven.

2

PERSONAL BUDGET

Jouw onderneming is uniek en dat weten wij maar al te goed, daarom stellen we graag met jou een persoonlijk plan op om passende documenten op te stellen.

ON A BUDGET

Als starter heb je vaak een ander budget ook dan hebben wij passende juridische documenten voor je, neem snel een kijkje in de webshop om de mogelijkheden te bekijken!

3

Wat kan je van ons verwachten?

Persoonlijk advies

Met onze persoonlijke intake trajecten zorgen wij ervoor dat wij de wensen en mogelijkheden gezamelijk in kaart brengen voor een zo optimaal resultaat.

Controle ronde

Wil je toch nog iets aanpassen nadat je je documenten hebt ontvangen? Dat kan!

Persoonlijke intake

Vivamus magna justo, lacinia eget consectetur sed, convallis at tell. Praesent sapien massa, convallis lorem ipsum.

Updaten van stukken

Met de tijd kunnen de zaken wijzigen ook dan is het belangrijk om je juridische documenten up-to-date te houden.

Maatwerk 

Jouw onderneming is uniek en dat weten wij maar al te goed, daarom stellen we graag met jou een persoonlijk plan op om passende documenten op te stellen.

Budget mogelijkheden 

Als starter heb je vaak een ander budget ook dan hebben wij passende juridische documenten voor je, neem snel een kijkje in de webshop om de mogelijkheden te bekijken!

FAQ

Is het persoonlijk adviesgesprek digitaal?
De persoonlijke adviesgesprekken vinden online of telefonisch plaats.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn documenten ontvang?
De gemiddelde verwerkingstijd is 8-10 werkdagen na start van de opdracht.

Voor welke branches stellen jullie juridische documenten op?
Veelvoorkomende branches die wij onder andere helpen zijn ICT, coaching, beauty, medisch, automatie, vastgoed, design (web)winkeliers, horeca, design, marketeers en detachering. Zie je jou branche niet? Neem contact op.

 

Winkelwagen